Related Posts with Thumbnails

10 Mayıs 2009 Pazar

PowerPuff Girls





Şeker, baharat ve diğer güzel şeyler. Diğer güzel şeyler ne olabilir?Eğer bir PowerPuff Girl yaratmak isteseydim şeker ve baharattan sonra birazda portakal koyardım. Turuncu turuncu PowerPuff kızlar olurdu. Sonra biraz kurabiye, biraz çikolata atardım karışıma. Yanlışlıkla kimyasalx'i dökmeden önce, en güzel dvd filmlerimden birkaçını, buzlu limonatayla birlikte boşaltırdım. Şu ana kadar herşey yolunda. Birden bir patlama oluyor. Karışımı hazırladığım dev kazanın hemen üzerine, belki istemeden kırar PowerPuff kızlar yaratırım diye koyduğum kimyasalx şişesini, büyük kaşığımın arkasıyla parçalayıvermişim. Artık, siyah sıvı kazanla buluştuğunda, birkaç metre öteye savrulmuş, kazanın üzerinde elele tutuşan, parlak bir ışığın içindeki sevimli kızları seyrediyorum. 

PowerPuff Girls Cartoon Network'un Emmy ödüllü yapımlarından biri. Zaten Cartoon Network çizgi filmlerinin bir çoğu Emmy ödüllü. Yani kaliteli yapımlar. 

Kız olsaydım PowerPuff Girls'e özenebilirdim ama ben onların erkek versiyonu
Rowdyruff Boys'a özeniyorum. Keşke onlarda biraz iyi olsaydılar. MojoJojo tarafıdandan yaratılmamış olsaydılar. Yenilmez olsaydılar, kızların öpücükleriyle eriyip yok olmasaydılar.

Çok şey istiyorum galiba.  :D

0 yorum on "PowerPuff Girls"

Yorum Gönder