Related Posts with Thumbnails

24 Nisan 2009 Cuma

Johnny Bravo





Sadece bu kanala değil, bütün çizgi dünyanın başına gelen en tuhaf şey. Çok beceriksiz, çok şansız akıldan yoksun ve yakışıklı. Benim bir arkadaşıma benziyor :D-Yazıyı okuduğunda başım belaya girecek. Neyse ki artık farklı okullardayız
Çizgi kahraman dediğinin biraz albenisi olmalı. Johny’nin özenilecek hiçbir davranışını görmedim. Hep kaybediyor ve kızlar ondan kaçıyor. Kim böyle biri olmak ister ki. Yinede bu çizgi filmin birçok kişi tarafından izleniyor olmasının önemli sebepleri var. Ben bile izledikçe bu itici çizgi filmi sevmeye başladım. Simpson’lar da ki gibi argo espriler olmadan da, büyüklerin izleyebileceği çizgi filmler yapılabileceğini gösteriyor. Evet bu çizgi filmi çocuklardan çok büyüklerin izlediğine tanık oldum. Hiçbir küçük çocuk, ergenliğin sonlarına gelmiş yada daha büyük bir yetişkin kadar ilgi göstermiyor. Eğer konusu ve mantığı değişmeden farklı bir tarzda sunulsaydı, mesela çizimler daha orijinal, karakterler daha güçlü olsaydı, bu kanalda yayınlanan diğer diziler arasından kolayca sıyrılır ve tek başına bir ekol olurdu.
Seni seviyorlar Johnny, kızlar hariç.

0 yorum on "Johnny Bravo"

Yorum Gönder