Related Posts with Thumbnails

15 Mayıs 2009 Cuma

Arkadaşım Maymun (En iyi Dostum Benim Maymun)






Bu çizgi filmin kesinlikle favorilerimden olmadığını daha önce belirtmiştim. Fakat Türkiye'de Cartoon Network çizgi filmleri hakkında düzenli blog yazan başka bir blogcu olmadığı için bunu bir görev kabul ediyorum. 

Jimnastik Arkadaşım için interneti dolaştım.

Çizgi filmi çok sevmesemde oyunları çok güzel. Jimnastik Arkadaşımın Üç Çok Güzel Oyunu:

Bu oyunda Jake bir direğin tepesine tırmanmış aşağı gazete fırlatıyor. Onu ordan Adam Aslan'ı yönlendirerek, indirmen lazım. Attığı gazeteleri toplayıp tekrar ona fırlatıyorsun. Bunu başarabilirsen okul gazetesinde resmin çıkıyor. 

Eğer bu oyunu beğendiyseniz bilgisayarınıza da indirebilirsiniz. Kendim upload ettim. 


Bu oyunda çok zevkli. Jake'in yardımıyla, Adam Aslan bir maymun gibi çok yükseklere zıplıyor elmasları topluyor. Sarmaşıklara tutunuyor, çok hareketli ve güzel bir oyun. 

Bu oyun bana eski atari oyunlarını hatırlattı. Yine Adam'ı yönlendiriyoruz. Jake bize eşlik ediyor ancak yukarıdaki oyundaki gibi zıplamamıza yardımcı olmuyor. Bu sever zıplamak için hayvan okulunun pitonu Slips'i kullanıyoruz. Jake'i yinede küçümsememek gerek çünkü oyun ilerledikçe maymun hünerlerini kullanarak engelleri aşmamızı sağlıyor. 


Duvar kağıdı olarak kullanabileceğiniz bir resim: 


İşte çizgi filimin gerçeğe dönüştüğü gazete haberi :D 


Çizgi Filmin Cartoon Network'de ki yayın saatleri:

11:50 
19:45
03:40



   

1 yorum on "Arkadaşım Maymun (En iyi Dostum Benim Maymun)"

Mert on 14 Mayıs 2010 03:11 dedi ki...

Şu ana kadar kendi blogumda yazdığım 21 yazının tamamını yayınlamış olmandan rahatsız değilim ama bu yazılar için kaynak belirtirisen sevinirim.

Yorum Gönder